El dissabte 28 d'octubre a les 20:00 h i el diumenge

29 d'octubre a les 12:00 h la Fundació Marguerida de Montferrato presenta la companyia de teatre TEATROPELLO amb l'obra: ¿QUIÉN DIJO MIEDO? al Teatre Municipal de Balaguer

Preu de les entrades:

10€ adults | 5 € menors de 12 anys

Venda d'entrades:

· Fundació Marguerida de Montferrato

c/ Pare Sanahüja, 3 baixos. Balaguer | Tel. 973 44 56 17

· Oficina de Turisme de Balaguer

Plaça Comtes d'Urgell, 5. Balaguer | Tel. 973 44 51 94

¿Quién dijo miedo?, és una divertida representació en clau de "clown" d'una de les nits més famoses de la història de la literatura; la nit que es van reunir a Villa Diodati, Suïssa, Lord Byron, Percy Bysshe Shelley, Mary Shelley i John William Polidori i van escriure algunes de les millors pàgines de terror de la literatura, com Frankenstein de Mary Shelley o El Vampir de Polidori.

ESDEVENIMENTS PASSATS

CARTELL DELS CONCERTS DEL MARGUERIDA FUN 2016 - 2017

El 15 d'octubre de 2016 Roger mas va inaugurar el cicle Marguerida FUN, amb la presentació del seu darrer treball: Irredempt.

El 10 de desembre de 2016 es va celebrar el segon concert amb la presència de Guillem Gisbert, Roger Padilla, Arnau Vallvé i Martí Maymó, components del grup Manel, que van presentar el seu darrer disc: Jo Competeixo.

El 4 de febrer de 2017 Joan Colomo acompanyat per Marc Clos, Guillem Caballero i Adrià Bauzó, ens van oferir un concert on van presentar el seu darrer treball discogràfic: Sistema.

El 29 d'abril de 2017, el cicle de concerts iniciat l'octubre de 2016 es va acabar amb el concert d'El Petit de Cal Eril, que va interpretar les cançons del seu darrer disc: LA FORÇA.

c/ Pare Sanahüja, 3 | 25600 Balaguer

© 2016 Fundació Marguerida de Montferrato. Avís legal.

info@fmm.cat | tel. 973 44 56 17

5 MINUTS AMB L'ART